INCREASE TO THE CONSUMPTION OF FRUITS And VEGETABLES!!!!!!

Studies exist epidemiologists who provide cardiovascular data that demonstrate the protective effect of fruits and vegetables against some types of cancer, diseases and other diseases whose development settles down in a period of extensive time. In this sense, at the moment important scientific studies are known that they examine the effects that produce the consumption of fruits and vegetables on the health. These studies conclude that the groups of people who consume many fruits and vegetables are but healthy.

Jenny Matthew, Institue of Food Research, IFR, Reino Unido


C/ Calvario, 1
28864 AJALVIR, (Madrid),
Tf: 91.884.45.83 / Fax: 91.884.41.34